Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 11:05:45 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2411371/14463 aadressile Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, 
11330 Järveküla-Jüri tee L21 // Rae küla, Katariina // Kungla // Põrguvälja 
tee L14 // Raatuse // Tallinna-Rapla raudtee 1120 (RB viadukt BR0880) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja GRK Eesti AS (registrikood 12579850) 
esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) ehitisregistri 
kaudu kasutusloa taotluse nr 2411371/14463 Harju maakonda Rae valda Lehmja 
külasse ehitatud Elveso viadukti kasutusloa saamiseks. Viadukti eesmärk on 
lahendada trasside ja Rail Balticu raudtee trassi ristumine. Vastavalt 
ehitusseadustiku § 54 lg 6 p 1 edastab TTJA kasutusloa menetluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27215218>  (menetlus nr: 
465583), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI MÄGAR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister